ADJ- pokaz urządzeń

Prezentacje urządzeń zwykle skupiają się na zaprezentowaniu możliwości sprzętu w sprzyjających warunkach, w pokazie dostosowanym do tego, by podkreślić ich nowe, lepsze funkcje i tylko w domyśle lub komentarzu mówi się o porównaniach. Tym razem rzecz miała się zupełnie inaczej: urządzenia były ukryte za zastawką a oczom widzów ukazały się jedynie plamy światła. Tylko naprawdę zainteresowani mogą z takim zaangażowaniem oglądać kilka mniej lub bardziej białych jajek na ścianie…

ADJ POKAZ
ADJ pokaz

Pomysł Jarosława Stępnia ADJ – Polska był bardzo ciekawy: za zastawką umieszczono podobne, flagowe urządzenia riderowe firm Robe i Martin wraz ich odpowiednikami DTS i ADJ. Wprawdzie ocenić można było jedynie gołym okiem, bez spektrometru, niemniej owym gołym okiem oraz przez obiektywy kamer i aparatów widać było, które plamy są najrówniejsze, jaka jest ich intensywność i barwa. Widzowie byli zgodni co do cech plam i zaskoczeni, które urządzenia wysyłały tak dorodne strumienie. ADJ wypadł w tej konkurencji świetnie. Równe, ładne, mocne światło – czego chcieć więcej?

No właśnie: czy jakość plamy i parametry katalogowe są jedynym lub najważniejszym kryterium wyboru?

Rzuciliśmy ADJ rękawicę: ten sam pokaz, na tych samych egzemplarzach, po przepracowaniu roku w normalnych (czytaj: bezlitosnych) warunkach użytkowania urządzeń na trasach, z zapisanym stanem licznika godzin. Już na tym etapie ADJ będzie musiał się starać, będąc zamiennikiem w riderach. Jarosław podjął wyzwanie! Z niekłamaną ciekawością (i miernikiem) czekamy na przyszłoroczne spotkanie:)

Jak przekonać realizatorów i właścicieli firm wynajmujących sprzęt do wyboru urządzeń? Same pomiary w laboratorium to punkt wyjścia. Koncerty, nagrania, spektakle dzieją się w ogromnej dyscyplinie czasowej i każdy błąd może zepsuć efekt tygodni przygotowań. Niezawodność i powtarzalność są kluczowe.

Odporność na zmieniające się warunki, wytrzymałość mechaniczna i niezmordowane silniki to jedno. Równie istotna jest dostępność serii w czasie. Niemal każdy, kto kupił Mac Quantum Profile, po pewnym czasie wróci po następne. Również dlatego, że będzie po co wracać. Jakie rozczarowanie może spotkać kupca ADJ PAR-Z – ruchomy LED, zastępujący PAR-a 64! Piękne widmo, naprawdę wysokie CRI, cicha praca i… koniec, nie produkujemy więcej.

Robe swoją serią LED Wash 600 podbił serca zarówno realizujących, jak i dostarczających. Przez lata kolejne serie tych urządzeń pasowały do siebie i zapewniały jednorodny efekt niezależnie od czasu powstania, dając swobodę w podmienianiu uszkodzonych czy zepsutych w zestawie. Przykładowo Robe LED Wash 600X ma tryb ograniczający moc tak, by pracować razem z LED Wash 600.

Łatwo się nam porównuje kolejne, nowe urządzenia, jakby ich powstanie było czymś oczywistym. Jak się tak chwilę zastanowić, to mamy do czynienia z połączeniem niezwykłej precyzji, bardzo dużej wytrzymałości i coraz bardziej wyrafinowanej estetyki z wygórowanymi oczekiwaniami wobec niezawodności. Bez miernika widać, że szybko, dobrze i tanio nie da się tego zrobić.

Komu z przyjemnością polecimy nowe serie ADJ? Z pewnością – ośrodkom kultury, które na niedużych scenach łączą działalność koncertową, teatralną, konferencyjną i edukacyjną oraz dysponują zamkniętymi budżetami. Polecimy je również rozpoczynającym przygodę ze światłem lub zespołom, które chcą mieć swój własny zestaw i powoli go rozbudowywać. Tym, którzy przywiązują wagę do ładnego efektu i nie są uzależnieni od wymagań realizatorów.

Trzymamy kciuki za ADJ, by konsekwentnie podnosząc sobie poprzeczkę wskakiwali na coraz jaśniejsze półki!

Potrzebujesz fachowej porady?

Zajrzyj na nasze forum i otrzymaj potrzebną pomoc!

Realizacje

0
    0
    Zapytanie ofertowe